Parę pytań Octavia I

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • buryy
    Classic
    • 2008
    • 11

    Parę pytań Octavia I

    dzięki Panowie za słowa otuchy... dziś pobawiłem się trochę z ustawieniami - następnym razem już powinno być lepiej
  • Eryk1
    Drive
    • 2007
    • 43

    #2
    Parę pytań Octavia I

    Jak w temacie parę pytań:
    1. Co to za wersja którą mam Lx a częściej spotykana Lxi silnik 1.6 aee 75 koni no i golas na całego
    2.Czy po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu wszystko będzie ok nie mam kompa który pokazuje spalanie itd więc chyba nic się nie stanie ????
    3.Wariuje mi centralny tzn po otwarciu kluczykiem nie otwiera się od strony pasażera ( raz na jakiś czas może otworzy ) wygląda to tak jakby otwierał ale zaraz dostawał błędny impuls i się zamyka

    Komentarz

    • b707
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1272

      #3
      1. LX to to samo co obecne Classic czyli najubozsa std wersjia... Tak nazywano ten model przed FL w 09.2000
      LX i oznacza wersje LX ale z silnikiem 1.6 ~100KM

      2. Bedzie OK... Dobrze tylko przy dłuzszym odłączeniu pamietac by wyłączyc alarm.
      3. niewiem...
      pzdr
      Adam

      Komentarz

      • Eryk1
        Drive
        • 2007
        • 43

        #4
        Ja mam chyba najuboższą wersję ,bo nawet bez alarmu

        Komentarz

        • JanuszSz
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 2835
          • Superb II combi (3T5)

          #5
          A ten central to fabryczny :?: Chyba w LX nie montowali.Ale jaki by nie był,wygląda na "zimny lut"lub mechaniczne uszkodzenie przewodu.Nie dociera do niego komenda otwórz.Proponuję dostać się do zamka i sprawdzić,czy np.jeden przewód nie ocierał o nadwozie i nie przetarł się.
          Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

          Komentarz

          • 2pac
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1476
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            moze silownik?
            President Johnny II + President Florida/ ML-145
            O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
            OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

            Komentarz

            • huwe
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2005
              • 976

              #7
              Re: Parę pytań Octavia I

              Zamieszczone przez Eryk1
              3.Wariuje mi centralny tzn po otwarciu kluczykiem nie otwiera się od strony pasażera ( raz na jakiś czas może otworzy ) wygląda to tak jakby otwierał ale zaraz dostawał błędny impuls i się zamyka
              to w końcu : otwiera i natychmiast zamyka, czy też odmówił współpracy całkowicie i nie reaguje na nic?
              jeśli to pierwsze, to może być tak, ( w lx chyba nie kładli centralnego fabrycznie , tylko był dokładany) - że rozregulowało się cięgiełko łączące siłownik z mechanizmem zamka. ale wtedy będzie słychać jazgot siłownika - otworzy i natychmiast zamknie.
              natomiast jeśli nie reaguje całkiem -
              - sprawdź przewody zielony i niebieski - na nim naprzemiennie pojawia sie + z -w momencie zamykania i otwierania samochodu - impulsy krótkie po około 1 sekunda..
              - sprawdź siłownik - i znowu przewody niebieski i zielony - tyknij je do aku na + i - w obie strony.
              jeśli siłownik działa na aku, a w samochodzie nie pracuje to wymień wiązkę idącą na drzwi.
              jeśli siłownik nie działa nawet na aku to wymień siłownik. koszt niewielki - około 30 zeciaków. kupisz na allegro.
              jeśli natomiast masz centralny fabryczny to już inna para kaloszy - siłownik jest zintegrowany z mechanizmem zamka. pozostanie ci sprawdzenie, czy dochodzą impulsy sterujące siłownikiem. jeśli są to wymiana całego mechanizmu.
              Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

              Komentarz

              • mabo
                Classic
                • 2007
                • 3

                #8
                W zamku znajduje się czujnik otwarcia. Usterkę możesz zdiagnozować najprościej sprawdzając czy przy zamkniętych wszystkich drzwiach po otwarciu za klamkę tych o których mówisz, zaświeci się oświetlenie wnętrza lub kontrolka niedomkniętych drzwi. Jeśli nie to już wiesz o co chodzi. Po 2000 roku zostały użyte mechanizmy bez możliwości wymiany takiego czujnika. Nowy kosztuje w ASO ok 400 PLN. Pozostaje więc używany, lub zdolny elektronik (w Krakowie jest możliwość naprawy za ok. 100 PLN). Jest to częsta usterka więc kupując " używkę" możesz za chwilę mieć ten sam problem. Pozdrawiam.
                Octavia 1.8T 4x4

                Komentarz

                • waldik68
                  Classic
                  • 2007
                  • 31

                  #9
                  Witam ,miałem taką usterkę ,pojechałem do zaprzyjaźnionego serwisu i powiedzieli mi że do wymiany jest mikroprzełącznik ,rozebrali mi tapicerkę w drzwiach kierowcy ,odkręcili zamek i wtedy okazłao się że mikroprzełącznik jest dobry ale jak zacząłem ruszac przewodami to wtedy zamki zaczęly się włączać i wyłączać tak jak niekiedy podaczas jazdy autem , postanowiłem rozebrać sam zamek w którym znajdyje się płytka z 4 przełącznikami , na płytce znalazłem zimne luty i je usunąłem ,teraz wszystko jest w porządku , aha jestem nowym użytkownikiem Skody Octavi .jeżdżę nią dopiero 2 miesiące,pozdrowionka

                  Komentarz

                  Pracuję...